Hel mysig lördag,,,,,

luciatåget var så bra och man kände genast julstämning.

Dessutom har det snöat HELA dagen så nu har vi snö:)

Barnen var tokiga och var utomhus o rulla i snön o kasta snöbollar, de titta på film och busa o sedan fick vi dem med lördagsgodis,mysa i soffan ett tag satt alla fem barn stilla.

Innan lucia förberedde vi maten gästerna hade både mat, vin o fika bröd med sej o vi lagade det tillsammans. Måste säga att helger med gäster i huset är oslagbart, det är så härligt jag njuter varje minut.
Synd att min make måste jobba hela helgen så vi får inte så många timmar med honom men vi får ta igen det nästa helg.

Jag känner mig julredo nu och lucia sångerna sjöngs så vackert och det är vitt utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0