Det är tyst i huset,,,,,

endast tomten är vaken och de är jag.

jobbdags och M o kids sover o här sitter jag i min ensamhet, tyst o lugnt o skönt och jag hör mina egna tankar.

Ja så här ser inte en vanlig vardags morgon ut annars så man får passa på att njuta.

Ett två TU snart är det nytt år o nya möjligheter o tag.

Allt beror på dej som min käre Vän Therese sa på Salongen.

- Var o en gör sin lycka.

Men så klart finns massa orättvisor som sjukdomar, fattigdom etc men vi tänkte just på de "där" människor som bara gnäller o klagar för ingenting.

De är så tråkiga hoppas det får bättre tankar med nytt år, SJÄLV har jag just nu fullt av tankar o ideer för kommande året,,,,,Wiiiiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0