EFTER:








Med dagens regn har vi ätit frukost, lunch och middag här i dag i matrummet
det fick bli vår "premiär" det känns så härligt med ett stort bord och det
ljusa från väggar o golv. Ja nu är golven målade i matrummet och köket o
förhoppningsvis i kväll hallen.

Älskar redan mina vita trägolv och nu fattas golvlister och något på
väggarna och lampa över bordet och i fönstret, lite mer fix kvar.

Skall surfa runt lite efter lite nya höstiga kudd fodral och ev nytt tyg till
köks soffan jag gillar min röd pricka men vi får se.

Ser ni vad fint det gör sig med färgglada möbler på vita golv det hade inte
varit lika intressant om Vem(!?) som bor här om möblerna var vita också, eller hur!?

Nu funderar jag på att måla en stor tavla över köks soffan och så har jag ju massa
fina fotografier att framkalla.











I detta rum och med detta matbord skall här avnjutas många frukost
stunder,fikastunder och middagar med min familj,släkt och vänner =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0