Smyckes bagen,,,,

med alla 10 000 tals pärlor kom fram i dag.

Dags att damma av den och sätta hjärnan i verk på
färger o former.

Jag knåpade i hop 5 par örhängen alla stora o färgrann
presic som alltid.




Vi skall ju ha lite festligheter på fredag på jobbet så det blir ju kul att
hunnit fått till några nya örhängen tills dess.

Här kommer ett smakprov:


Tack o lov för mörkret nu har "trädgårdsmästaren" gett upp och står i duschen vi
tänkte fortsätta att fira min födelsedag med rosa bubbel.

Kommentarer
Postat av: tess

Åååå så fint!

Har du inga mörkröda? Nästan åt vinröda gärna blänkande =) Jag letar smycken till mitt bröllop =)

Kram

2010-09-12 @ 08:39:02
URL: http://bantartessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0