Morgonrundan,,,,

alltså nu får det vara NOG.
Tänk att man kan bli stressad av att inte hinna träna ibland bekommer det mig inte alls
och i bland liksom retar det mig när tiden inte räcker till, då får man helt enkelt piska
sig själv lite för att komma i gång.

Regnet var i luften och morgon kändes så höstig björkarna hade gulnat över
natten och jag flåsa mig i väg.

Dags att få testa "nya" elljuspåret,,,puh,,,jag gick o jag jogga,,gick o jogga och jogga
och jogga,,,tung början kände mig tung i stegen men slutet flöt det bättre men långt
kvar till bra.

Det fanns en del backar o rötter att se upp för men också kom man till
öppna ängar det gillade jag, ingen människa mötte jag o inga djur.

Lugnt o härligt och jag hade Robyn i lurarna som fick följa med hela rundan.

Väl framme tok röd i fejjan det tog minst 1 timme innan rödfärgen lagt sig
men skönt efteråt även om det känns så tungt att man gärna skippar gärna
nästa runda så är det bara på igen nu är det dags att tänka på HÄLSAN och
hoppas sötsuget skall läggas sig det är just nu ENORMT och känns oändligt
stort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0