Loppis,,,,



tänk vad det är kul med loppis,,,men suck,,,alldelse för lite tid för
loppis letandet denna sommar med flytt o allt.

Däremot finns det småskyltar om loppis här o där i krokarna så
de måste ses över.

När min bror var här i lördags passade vi tjejer på gå till en
loppis väldigt nära vårat hus, brosans Malin fyndade en jättefin
röd vas och jag hittade en underbar låda som jag hade tänkt att
ha en höstblomma i utanför men min käre make beslog tog den
omedelbart för att de skall han ha vinflaskor i den är sedan gammalt
från "Norrtälje bryggeri".

Här får ni en glimt av den som den såg ut när jag köpte den men nu
står den på tork i källaren kommer bild lite senare.





Det är extra kul med loppisar när man gillar att göra om saker som att
måla o fixa och nu NJUTER jag av att ha en helkällare att måla o spray
och fixa i,mitt sk hobbyrum=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0