Renovering pågår,,,,,




och kommer pågå  alltid ;)

Så nu kommer min kategori bli uppdaterad igen.

I lördags för en vecka sedan efter Elliot`s kompiskalas fick min
man hjälp av min systers man att påbörja vardagsrummet.

Så syrran o jag fixade mat o god kladdkaka och hade det bra hemma
hos dom och killarna var så duktiga o fixade o slet.

Här fixar det upp en "cover all" som man gör över strukturtapeten
som finns innan annars måste man brespakla allt vi har hunnit med
i veckan att måla en omgång tak o vägg.

Det är ju alltid tiden som inte räcker till denna helg jobbar M så det blir inte
så mycket gjort,,,väntan o tålamod,,,men när resultat börjjar närmar sig
så blir det så kul.





Min käre make har en viss "egen" stil när han jobbar =0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0