Höst jackan,,,

har nu kommit lägligt till de frostiga mornar.
Solen sken o var varm på dagen super fina höst dagar
synd att man inte hunnit njuta av solen hoppas helgen bjuder
på sol.

Pressen på jobbet har ökat på i veckan tog min sista klipptid
slut för året,,,hjälp,,,jag räcker inte till.
Borde klona mig eller skaffa 20 armar till,,,,,typ 20-30 tal på
återbudslista,,,känner mig  otillräcklig,,,det är jätte kul att man
har fullt upp men blev lite ledsen i dag när jag hade en kund som
jag har haft i säker 12-14 år o kunde ínte ge henne en ny tid före
jul.

En STOR eloge till alla mina kunder som har tålamod att vänta
snällt på sin tid när väntetiden nu är till 12 de januari,,,ni e bäst!!



Härligt med luva också så man kan dra upp över huvudet när det blåser
kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0