Gatans bästa,,,,,

7 åringar i vinterstassen.

Huuuua slutet av oktober har bjudit på minusgrader och nu finns
ingen återvändo, vinterkläderna har kommit fram.

Märks att man är några mil från stan det skiljer sig i kylan o när jag väntade
på tåget i morse jag längtadejag efter mina termobyxor o när jag steg av kändes det
som jag hade kommit fram till Cran Kanarieöarna solen sken och mer värme.

Måste investera varma vantar mina fingervantar hjälper inte ett dugg
och ni känner ju mig,fryslorten, som börjar med mössa o långkalsonger
i september för att slippa frysa,,,burrrrr.



Tänk vad kul att hamna i samma klass som sina grannar barn,lycka för
min tandlöse 7 åring.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0