Total lycka,,,,,



familjen samlad igen.

Äntligen allt som vanligt detta är en vanlig syn inte bara jag o vega
som saknad Elliot hans vänner också.

Denna cykelsamling är utanför vår framsida precis som det skall
vara huset fullt av ungar thjo sjim nu är som vanligt.











Presentöppning rena rama julafton,lek,pussar,kärlek,kramar,grillning,
bada,cykla,sandlådan,fotboll och en himla massa MYS.

Livet kan inte bli bättre än så här finns inget ljuvligare efter all saknad
äntligen få se varandra i dag och Elliot pratar massor av spanska och
han säger själv att han kommer på sig själv prata spanska till sina
vänner i dag utan att tänka på det, så roligt!!!

Elliot sista kommentar innan läggdags med kvällsmörgåsen.
--Äntligen får jag äta kaviar!!!

Pappa stor snarkar i våran säng helt slut efter en mycket lång flygresa
romatiken får vi ta i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Moster och Felix

Åååå... vad skönt att dom e hemma igen. Jag hoppas att dom har haft det bra.

Felix har frågat varje dag den här veckan om Elliot har kommit hem...

Hoppas att vi snart kan ses!

Kram

2010-05-12 @ 21:22:59
Postat av: Martina

Så härligt att ni är samlade igen hela familjen!! Det strålar lycka av barnen:)

2010-05-13 @ 07:44:53
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tänk vad fort tiden går iallafall. Nu får ni rå om varann igen o mysa!

Min dotter Therese rider islandshäst på Olundagård i knivsta på söndag.Kanske ska du dit? Jag ska försöka iallafall.

Kram Mia på öppnis

2010-05-13 @ 13:34:16
Postat av: DEC

Men åh, så HÄRLIGT att få rå om varandra på det här sättet. Vilken lycka att få hem killarna igen. Kan bara föreställa mig hur skötn det känns!

2010-05-13 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0