Stockholm i spöregn,,,,

i dag var jag och Elliot till Stockholm och regnet öste ner
och i väntan på tåget var Elliots tygskor dygnsura och
halva byxorna sjöblöta men vi trotsa vädret och köpte
badshorts och flip flopp och det var som att handla med
en mini tonåring allt mamma tyckte var fint var inte det
min bestämda 6 åring ville ha så mot min vilja vart shortsen
med döskalle trots alla andra fina shorts som det fanns att
väla på,,,hmmf,,,men jag misstänker att det blir värre o värre
med sånt jag hörde vissa samtal i omklädesrummet med trotsiga
10 åriga tjejer o sina mammor om skolavslutningsklädvalen,,,
,,,så länge det var badkläder kanske det inte var någon fara ;)

 

    

Det har ju regnat hela dagen tänk vilka omvändning mot soliga lördagen
som vi fick goda vänner hit på grillkväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0