Återvinning,,,,

är ju högsta trend att återvinna saker.

Vi tjejer vill ju gärna köpa köpa köpa nytt men jag tror
egentligen inte det är det dära köpa utan förändring
vi måste få förändring annars kvävs vi.

I dag fick denna kruka nytt liv för jag själv är så trött
på den färgen den hade och nu passar den så presic
med den röda pelagonen,,,,kul =)

FÖRE:



EFTER:




En riktig energi kick när man ser den nu Visst blev den finare i rött!?

Man skall inte vara så rädd för färg det blir alltid bäst när man vågar
först skulle jag sprayfärga den vit eftersom alla mina ute krukor är
vita, men jag tänkte om varför göra som många andra enhetligt o
med vitt så då slog jag till med det rödaste röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0