Tusen tack,,,

bästa mormor.
Inte utan din hjälp hade våran helg inte blivit möjlig,TUSEN TACK.

Barnen har haft mysigt med sin mormor o det har bjudits på toppen
väder och en hel del lek ute i solen.

Till kvällen höll sig båda barnen uppe hela melodifestivalen
och det slutade med att Vega tuppa av trötthet kl 17 i kväll
och Elliots humör har också varit en övertrött kille, men vad
gör det man passar väl på när mormor är här o inte missa en
sekund för uppe kl 7 var det igen, jag gissar att mormor somnar
ovaggad i kväll.

Själva fick vi sov morgon frukosten på hotellet serverades
fram till kl 11.30, men javisst vaknade ag kl 07,17 som en
tidsinställd bomb, men läste skvaller en timme och snarkade om
till M vakde mig kl 10.30,,,skönt,,,egentligen skulle jag o M o
Elliot åkt till romme för skidåkning men vi tyckte att Elliot har
fått så mycket vinter i år ändå massor av snö kankse inte just
skidåkning men massor av skridskor pulka, racer snöbygge
os.v så vi bestämde att fylla på föräldrarenergin i stället och det
var just vad vi behövde,,,puhhh ,,,gud vad bra vi har haft det.

Min kollega rekomendera resturangen Vapiano det är
italienskt och vi tyckte det var ett toppen ställe:






 




Här får man som ett betalkort när man kommer in och man
beställer allt själv dryck och mat, man beställer maten medans
kocken lagar den framför dig och frågar om kryddningen
os.v man får välja pasta sort själ, gudomlig pasta som det
har gjort själva.
Trevligt ställe med härlig stämmning mycket bra priser
och godmat!!!

Hotellet vi hade var riktigt modernt och bra läge på Östermalm
men för hårda sängar för min smak eller så var det jag som sov
för länge då kan jag få ont i ryggen,,,haahahaaa för det
händer ju mig 1 gr om året att jag sover för länge ;)
TUSEN TACK syrran som ordnade bättre pris för hotellet
du är e ängel =)

Barocksviten Dubbelrum  Superior Detaljbild Kartell  Sovrummet i  Barocksviten Detaljabild  kuddar Badrum

















Sedan hann vi med bio också där fick skratta oss igenom Farsan superrolig
och lite shopping, vår underbara barnvakt fick lite härlig påsksaker de
hade börjat fylla upp i butikerna och hittade ett par prinssesskor till Vega
som hon skall få njuta av i morgon.

I dag när vi kom hem fick de sig en varsin present då Vega fick egna örhängen
och tiara,,,den har hon tjatat om länge en rosa tiara, tur att mamma åker
till storstan där allting finns.



Elliot fick en boll som blåser upp och man skall försöka balansera i
luften.



Efter ett dygn borta från barnen saknar man dem redan och Vega var en
jätte kramgo tjej efter mamma när hela söndagen ville vara nära mig
hela tiden, goseungen.

Kommentarer
Postat av: DEC

Vilken härlig helg ni ser ut att ha haft. Underbara bilder från hotellet, så snyggt! Och pastan lät inte så tokig den heller.

2010-03-08 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0