Lattjo lajbans,,,

Varför har man inte 4 arbetsdagar och 3 stycken
helgdagar!?

I dag har vi njutit av en fantastisk sol tror visst min
vita nästipp har fått färg, vi har busat i snön o gjort
snölyktor, gungat och storebror har färglagt i sin
nya målarbok utomhus.



Det är så hög snö så man kan knappt gunga för de nästan slår i snön.



Thelma har också varit med och njutit av solen hon har knappt velat
gått ut sista månaden hon längtar efter våren.



Just nu är pappa med Jens på Davis cup i kungliga tennishallen där
Argentina möter svergie.



I morgon åker jag o min käre make på en hotellnatt i Stockholm för
att bara mysa och äta på resturang och hänga på fik och jag är väldigt
biosugen också, egen tid i vuxenvärlden, de finns dagar där vi inte hinner
ses, som denna vecka jobbar M kväll o natt, de finns dagar där vi inte
hinner prata till punkt och där det kan ta 3 dagar innan vi hinner
ens avsluta meningen vi påå börjat, ja småbarnslivet är intensivt
och man är alldelse för dålig på att som föräldrar ta sig egen tid men
det skall vi göra i morgon =D



Ljuvligt mot husväggen och läsa nya Damernas värld höra fågelkvitter
och se på när våran jättesnögubbe bli en aningens mindre för varje
timme,,,våren närmar sig trots jättehögar av snö utanför vår dörr.



Kommentarer
Postat av: D

NJUT av Stockholmsvistelsen - det gör ni så rätt i, när ni åker och får en studn för er själva. Vi har en innestående hotellnatt som väntar i Sthlm, som vi fick i julklapp. Ska välja ut en dag här i vår när N och jag får åka och barnen får vara hos mormor och faster. Längtar redan =) /Dèsirée

2010-03-06 @ 06:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0