Kan själv,,,,

är min 3årings motto.

Vår tjej är verkligen 3 år nu o inte 2år, har ni hört talas om
3års trots!?
Den kom i samma månad som hon fyllt 3år den är en känslosam
tid och lilltjejen kan falla i gråt 300gr om dagen o det kan räcka med
att jag ger henne fel kläder, att något inte sker i samma sekund som
hon vill, att kudden inte ligger exakt millimeter rätt, att håret inte
flätas i 2 delar i stället för en del, jag säg vad det kan vara vad som
och förtvilan o gråt mellan varven och kan själv.

Att skära helgens våffla med knivens orätta sida uppåt är ingen match
och nåde dej om du vill hjälpa till, nej Vega kan själv.


Världens sötaste 3åring men mycket envis just nu i allafall=)

Kommentarer
Postat av: DEC

Ja, precis! Känner igen allt det där. Lite gulligt och roligt när man inte är i mitt i utbrottet,men det är för väl att det går över. glad påsk på er! /Desiree, Carl o Elise

2010-04-01 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0