Löshår,,,,

jobba jobba jobba
så ser mitt liv just nu trots
sen kväll satte jag i lite löshår
på min ena sida och fick lite mera
hår att leka med.



Ni får nog se lite bättre bild i från helgen just nu vill jag helst inte vara
med på någon bild,,,så trött så trött,,,vega höll mig vaken i natt med hög
feber stackars liten, hoppas hon är bättre i morgon på Elliots 1:a skol
avslutning,,,,jag har typ Loggat ut i min mamma roll,,,,,fröken ringde
en gång denna vecka påminde om ett viktigt papper som skulle undertecknas,
,,,kom på i onsdags kväll kl 23 kollade mailen vegas dagis har maskeradfest,
oj då det blev prinsses klänning, klockan 21 på väg hem i från jobbet i dag
kom jag på att vi skulle ta med kaffefika till skolavslutningen,suck, vilken ica
är nu öppen nu, tur att Mcdonalds har kanelbullar, morgon dagen räddad,,,puh,
,,nu kl 23.17,,,borde tänkt vad Elliot skall ha på sig på sin 1:a avslutning
nej jag har haft 1 timmes lunch på hela vecka,,,som dess utom är mitt
lunch rekord närmaste 2 månaderna,,,jag vad hittar man på 1 timme,,,jo
att man är den mest sämsta planerade mamma som springer sista minuten
o de enda fåtal saker jag hittar är slut i hans storlek,,,ja ja han hittar säkert något
i hans garderob han gillar min kinkiga 6 åring sätter inte på sig vad som helst,,
,,detta kan sluta hur som helst,,,vilken kommande morgondag,,detta var
bara en bråkdel av händelser i veckan,,,,så slut på
energi så jag kommer väl falla i storböl när det sjunger i morgon.
Men tur att det finns många år att bättra sig o bli en sådan planerande
mamma i framtiden!!!

Som mamma är det svårt att LoggaUt men jag får lov och inse att det
kan också vara lite nyttigt för en kontrollerande mamma som man annars
är, men i morgon Loggar Elliot Ut nu är det sommarlov och 10 lediga
veckor för honom att njuta av sitt 1:a skolsommarlov sedan väntar
1:klass,,,inte klokt vad stor min pojk har blivit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0