Love Blocket,,,,

Matbordet o stolarna försvann i all hast köparen tog med lampan
och mattan också.

I går kväll:


I kväll:


Ja nu har jag två lediga dagar med helgen, vad händer då efter ha jobbat
i 40 graders värme då kommer regn ett säkert tecken att jag inte skall
göra något annat än att flyttpacka,på något konstigt vis känns det inte som
jag vill något annat heller öän att det skall bli flyttdagen,  javisst nu fick utrymme
att ställa kartonger som vi har hunnit med att packa,packa packa packa.

Börjar känns mer verkligt nu när möbler är borta o flyttkartonger framme
det är ju bara exakt en månad sedan allt hände,Husköpet.

Kommentarer
Postat av: DEC

Blocket - ja kära nån, det är fantastiskt. Jag har "tjänat" många kronor på blocket. Rätt köpare köper vad man än säljer. Så spännande, vart flyttar ni nu då?

2010-07-15 @ 22:50:10
Postat av: Emma

Grattis, kul och skönt att det gick så fort.



Jag vill ju se bilder på nya huset kan du inte maila.

Njut nu av några dagars ledighet

Kram Emmis

2010-07-16 @ 12:26:44
URL: http://missdigi.blogg.se/
Postat av: Emma

2010-07-16 @ 12:27:11
URL: http://missdigi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0