Tränings ambitionerna,,,

går allra bäst i början.
Då man är 110% laddad o tycker allt är kul, men om en månad
eller två det är just då det är svårt att fortsätta.

Jag kommer aldrig bli ett träningsfreak som inte kan leva
en dag utan att gå till gymmet.

Jag är en periodare och kommer aldrig bli ett måste
men just nu har jag lagt in en hög växel bara för att
komma in i träningen och håller tummarna för att jag
få fortsatta hålla mig frisk.

Helt otroligt jag har hunnit i väg 4 gr denna vecka
mitt mål är 2gr och resten bonus.
Så nu är det mycket bonus denna vecka och det känns
kul.

Jag har provat stepup,spinning,yoga och intervall och det
var 3 saker jag aldrig provat förr men nu när tiden är
knappt till träning är det bara ta det som finns.

 

Ja varför dess träning har blivit prio ett!?
Jo nu skall jag berätta, här hemma har vi ingen helspegel men nu mera
har vi det på jobbet i personalrummet det var just där jag upptäckte
det.
Vad då det!?
Jo den hemska "bullen" under min rumpa och jag kände mig som
80år och är inte ens 35 år.....buuhhääää

Jag förklara det för min käre kollega jag har fått en "bulle" liksom.
Hon sade: "bulle" du menar fettvalk.

Ja det slog mig jag hade inte hittat ordet förr,,,men det var presic vad det
är FETTVALK.

Vem gillar sådna vem vill ha sådna Självklart man blir inte yngre
men nu var det sannerligen dags att göra något.

2 val att välja på.

Nr1 att inget göra och få flera fettvalkar krossa speglarna på jobbet.
Nr 2 Åtminstone inte få den större eller få
den mindre och skaffa en helspegel hemma men vet aldrig hur
länge detn har suttit där.

Jag valde nr 2 och det var den jobbiga o långa vägen och visst
kanske e jag löjlig att tänka så här,,men jag mår inte bra av denna
"bulle" och försöker skrämma bort den.

                                    BUUUUHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0