Kräksjukan,,,,

har härjat på Vegas dagis i 2 veckor och hon klarat
sig tills i natt.

Stackars liten klev upp från sängen i morse med tonvis av
spyor i håret, intorkat, min lilla älskling har spytt i sömnen
utan att vaknat, mitt hjärta led med henne, otroligt snäll som
hon är ställde hon sig nyvaken i kalla duschen för hårtvätt
och halva sängen var nedspydd.
Sedan har M varit hemma och tagit hand om henne en spya
kom annars så verkar hon pigg,hoppas hoppas att hon snart
är bra o vi andra klarar oss.

Vad gör man!?
Tvätta,sanera och definsera hela tiden.

Men jag är ohört TACKSAM för mina otroligt friska barn som
nästan aldrig är sjuka, inte en enda sjukdag i från dagis o
skola på hela hösttermin.
Tror Vega har varit hemma från dagis 3 gr på 1 och halvt år
och Elliot var sist hemma från dagis fick han vattkopper när Vega
 var några veckor gamla altså snart 3 år sedan han har haft ont
i örat en natt en gång efter vattkopperna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0