Frisk luft och äventyr,,,

vid Walloxen.

Riktig härlig vinterdag och massor utav snö men också hur kallt
som helst det var 13 minus grader när vi åkte hem.

Men efter Vegas sjukdomsfall så är man orolig att någon av
oss andra skall drabbas, men det verkar inte så, de verkat
gått över samma dag som det kom för i dag har hon varit
piggelin,,peppar peppar.

Och dagens höjdpunkt vart frisk luft och en del racing vid sjön
med korvgrillning men vi tog fikat hemma för vi höll på frysa
ihjäl.


 

    

   

Det var nästan trolliskt över sjön över isen var det dimma och så
vitt av all snö och den galna kylan, första gången jag frös om tårna
i mina super duper vinterskor.

 

Jag gjorde otroligt goda kladdkake muffins i dag som vi fick ta hemma
för den otroliga kylan, veckans fikabröd på jobbet har jag lyckats
hålla mig i från även när jättekartongen med semlor kom, men i dag
så njöt jag istället extra mycket av min hembakta muffins toppat med
varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0