Ta dig till högre,,,

höjder.

Alltså nu var det mitt 4de spinningpass i kväll och för varje gång
så är det nära döden upplevelse.

Tro det eller ej men en gång för väldigt väldigt väldigt längesedan
var jag riktigt tränad och joggade på morgonen lika enkelt som att
borsta tänderna,,men just det där enkla finns ej mer.

Man är otränad svag och dåligt flås men det är aldrig försent säger
dem, så lite lite jävlar anama skall nog spinningen känns lite bättre
med tiden.

Jag har aldrig provat en träningsform som är så jobbig man svettas floder
och maxar sitt yttersta och ibland flera gånger.

I dag stod jag inför ett stenhårt pass, en av mina rara kunder var med i kväll
och även i lördags då jag tyckte det passet var så himla jobbigt.
Säger min kund presic innan start men den här instruktören är ännu hårdare.

- Yes tänkte jag, hur skall jag klara detta jag som dog nästan o hade ingen aning att
det fanns något hårdare o värre än i lördags.

Då kan man snacka bita i hop och det var vad jag gjorde när instruktören säger
nu är endast 2 låtar kvar och jag trodde inte jag kunde rör mig ens,,,intill handlöst
ett kolli eller nått,,,,
vrålar hon 2 kvar endast och denn första är 9 minuter lång,,,då höll jag på
avliva på riktigt lust att gömma mig att bli osynlig och ta mig därifrån,,hjjälp
rädda mig någon gör något.
Nej där satt jag ju så fint och kämpade på,,,thjjoo hoo ännu ett spinning pass gjort!!

Nu undrar jag när jag skall tycka att spinning blir roligt när jag skall känna flytet
och när jag har tappat räkningen på hur många spinningpass jag förbrukat, jag
bara undrar!?

Bit ihop var det ju,,,kämpa kämpa kämpa det blir bättre o roligare.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika jobbigt fortfarande efter 4 månader 3gånger i veckan=)

Jag frågade instruktören när det skulle sluta bränna så förbannat i låren. -ALDRIG svarade hon, för då har du för lite motstånd

Hahahahahahahahahaha

Så jag håller på att dö varje gång fortfarande :)

2010-02-03 @ 07:13:53
Postat av: Karin

Nog för att jag brukar träna en del, men spinning skulle jag nog aldrig ge mig på!

Du är så duktig!

Kram

2010-02-03 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0