Rensning,,,,

ur barnens garderob,,nu kan den nya årstiden gärna
få komma!!!

Det blir alltid kaos i garderoberna alltid för lite plats
men den här högen:
 

Är bara kläder i från Vega som inte går att sälja vidare pga av fläckar
var stans, hon nöter inte på kläder som sin bror så det går hål men hon
tycks visst gilla att spilla;)

Nu har jag 3 kassar att lämna på klädloppisen i vår här i bygden och en
kasse med märkeskläder som jag tänkt sälja på tradera.

 

Nu är allting vikt och fint kommer gå som en dans i morgon att hiitta
barnens kläder i morgonbitti.

Jag är helt slut i kroppen fick för mig att röja i Vegas rum  och det blev
också omöblering, slänger upp bilder på det när en hylla kommer på plats
och det känns som man verkligen tänka till i litet rum för att få ytor,
Vega var nöjd men hon gillar Elliots rum bäst, där hänger hon mest.

Thelma passade på att vila i min garderob medans jag röjde och barnen
lekte kurragömma med Elliots kompis:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0