Mitt hjärta klappar högt,,,

när min feber sjuka dotter fick utslag över hela kropp o ansikte
den blomma ut och öronen svullna och var stekheta o röda.

HJÄLP,,det värsta jag någonsin sett.

Jag o Mormor åkte till doktorn med vega där fick hon kortison o
skall äta det 2 dagar till, plötsligt var hon full av utslag o svullna
ögon o öronen,,,jätte otäckt,,hoppas aldrig jag får uppleva det
igen.

Men redan nu är allt lagt sig med hjälp av medcin och Vegas skall
skickas på en allergiutredning,,,stackars liten.

Så vissen o dålig men ack så duktig hos doktorn med stick i fingret
halsprov och en del genomsökningar så fick hon en egen doktor
väska av mormor,,,TUSEN TACK den har hon lekt med hela
eftermiddagen.

 

Efter en fruktansvärd dag som tog all min energi så blev det ingen fokus på
träning utan jag tröståt godis när min huvud kändes som det skulle spricka
i 1000 delar och nu skall jag ta ett varmt bad med mitt lilla kit i från BodyShop
i jordgubbsdoft då jag skall drömma mig bort om sommaren i alla fall i doft väg
för att sedan äta en semla min man kommit hem med till en stor kopp te o
lite mys i soffan framför Tven med min stora skatt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Stackars liten och vad otäckt. Hörde av Marcelo vad som hänt idag..

Pussa lilltjejen från oss!

PS, Ska kolla hotellrum till er:)

2010-02-18 @ 21:48:29
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: DEC

Men stackars Vega! Vad otäckt det låter, skönt dock att hon verkar ha svarat snabbt på medicinen! Krya på dig Vega. Kram från Elise o mig (o Carl)

2010-02-19 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0