Klockor,,,

att hinna i tid, att veta vad klockan är exakt på minuten, är ju en av det
mest undrande frågan per dag.

Att hinna tåget, att hinna till dagis/skolan lämna hämta, hinna till jobbet
hinna till träning, hinna in i affären innan stängning, klock stress var eviga
dag, alltså hela mitt vuxna liv har jag aldrig haft en klocka på armen alltså
Klockor har aldrig tilltalat mig och tycker det är en riktigt ful assicoar men jag
verkar vara den enda i hela världen som tycker det.
För många är armklockan super viktigt och för I lands dårar även en status
men jag tycker bara det är fult, själv använder jag mobilen som klocka och
den åker upp 20 tals gr ur jackfickan på morgonen för att se på sekund att
jag skall hinna.

Här hittade jag i allafall två snygga klockor, kanske skulle skaffa mig en klocka
det är ju aldrig för sent attt ändra sig, däremot så har jag länge vetat att jag aldrig
gillar något som flertal har så kanske därav svaret på att jag aldrig gillat klockor
men skulle ju aldrig heller kunna leva utan tiden den har ju sin funktion ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0