Hockeyskolan,,,

i dag stor grinade Elliot efter träningen hans lag förlorade
med 3-0, han grät medans han spelade,,,sådan vinnarskalle
är det nog bara nyttigt att få förlora i bland han var så duktig
ändå, stolpskott och flera fina skott på mål han var nog räddning
framför egen kassa att det inte blev förlust på 6-0,,,bra kämpat
och  han är överallt där pucken är,,,känner igen mig själv allt
springande efter bollen man var överallt när mna var 6 år och spelade
fotboll.

Här är min StarWARS hockeyfantast och i dag med en himla massa
hockeyskydd och de nya handskarna:

 

   

En ledsen hockeyspelare efter träningen, hans lillesyster försökte göra honom
glad med att bjuda på godis, men efter 30 min vågade jag fråga om han hade
haft kul och det klart det var kul med hockeyträningenoch då försökte jag
påminna honom att det är just det som är det viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0