Fredagsmys med bad,,,,

i kväll hade jag o Vega ett kvällsbad och med hjälp
av tvättsvampen får mamma en härlig skrubbning
på ryggen.




Fredagen kunde inte börja bättre endast 0- grader vilket kändes som
värmebölja,,,fniss.

Ett spinningpass dagen till börja för att sedan jobba och efter jobbet så
spenderade jag 2 timmar för att se ut tapet till sovrummet, blev inte
klokare tror ändå att det blev mina två favoriter som jag alltid har haft.
Men jag tror ändå att jag nu tar den ena till sovrummet så får den andra
bli någonstans här hemma ändå =)

Kommentarer
Postat av: DEC

Visst är det härligt med badkar!!! Vårt e det bästa vi köpt till huset! Elise o jag badar tillsammans varje vecka o Elise nästan varje kväll. Vilket fredagsmys!

2010-02-27 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0