Räddande ängel,,,,

självaste Findus.

Kom hem med två övertrötta o hungrig barn kl 17,30 efter Elliot`s
innebandy.

Alltid svårt med tiden när aktivteter är på veckodagar tycker
att färdig mat annars smakar riktigt illa, men denna Carbonara
är ok och en räddare i nöden när man på en 30min skall hinna
duscha ett barn,laga mat o äta innan Bolibompa börjar.

Barnen petar ut ärtorna men en vacker dag kanske det ledsnar på
peta ur dem o det åker ner i magen istället, jag har aldrig lärt mig
äta ärtor, fattar inte vad det skall alltid vara i maten som utfyllnad.

Du hittar denna påse i frysdisken:



Så här ser två barn ut mellan 3 till 7år gamla kl 17.30 med tom mage
säkert någon mer än jag som känner igen detta !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0