Kalas dax,,,,

vi har firat barnens kusin Felix på sin 5 års dag och
i morgon åker det på utlandsresa och firar vidare.

Det var lite solglimtar mellan varven och vi njöt av
jätte god pasta sallad med ett glas rött.
Och dunder god kladdkaka som det var omöjligt att
bara ta en bit det slank ner två bitar.


Dags att tänka på allt onyttigt man tryckt i sig i sommar och bli lite
mera hälsosammare, I morse efter jag lämnat Elliot i skolan så
gick jag en Power Walk tänkte först ta elljuspåret men solen värmde
så skönt så jag utforskade villaområdet här omkring.

Kul att du var så nöjd över presenten och satte på dig den
nya outfiten,,,se så fin du vart pussgurka.


Vega vill gärna vara lite mamma och hjälpa mig med allt här är hon
nöjd efter att få tejpat paketen


Kusinerna:

Tack så mycket för ett härligt kalas o ha nu en skön semster=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0