1:a fotbollstuneringen,,,,

och typ den sötaste fotbollspelaren,,,ever!!



16 stycken glada o laddade killar super nöjda med sina match kläder
på skulle spela två matcher, ingen vinst men de kämpade på och var
glada ändå de hade ju fått spelat två riktiga matcher i allafall.

Så super söta o små Elliots tröjärmar räckte nästan ner till marken
och mitt i matchen stannar de upp av ingenting alla springer efter
bollen, alla vill göra mål och helt plötsligt kommer fyra spelare fria
och backarna långt uppe i kedjan, mycket att lära och ha koll på men
så söta så man kan inte låta bli att små le deras VILJA är det inget
fel på iallafall.



Nostalgin var för mig skyhög som jag har längtat tills denna dag att få
titta på när min son spelar sin första cup, de nyklippta gräset doft
och solen som sken och det fuktiga gräset alla barn o föräldrar och
lilla korv o godis kiosken ja stämmningen där är laddat o på topp det
är underbart roligt o härligt.....hoppas Elliot o Vega kommer att spela
fotboll i sin uppväxt det är i allafall det bästa jag har gjort under uppväxten
det roligaste o bästa jag har gjort.

Vi har gjort Furuvik hela dagen i dag men lägger ut bilder i veckan just
nu är jag så trött och kommer somna ovaggad efter 4 timmars karusell
åkning och massa annat kul,,,,,godnatta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0