Till slut kom,,,

mina älskade killar i väg nu har det massor av timmars
flygresa framför sig.
Planet till London gick med endast 10 minuters försening och nu
håller jag tummarna att allt går som det skall i från London till
Argentina.

Det lyste i både Elliot och M`s ögon av lycka så kul det skall få
ha nu tillsammans med farfar& farmor.

Avsked är ju aldrig roligt men efter allt flygstrul känner jag mycket
glädje att det fick komma i väg men det svider lite i mamma hjärtat
redan,,,tänk att jag inte får gosa med dessa bästa killar.

Vega & Elliot kommer tok sakna varandra skall se om Vega verkligen
förstår att det skall vara borta så länge.




PUSS&KRAM&AVSKEDS KALAS

Kommentarer
Postat av: Anna Dahl

Åh Malin vad roligt att de kom iväg till slut! Det riktigt lyser i ögonen av förväntan :) Fina bilder du lägger upp på barnen, sötisarna. Kram kram till dig och Vega nu när ni är hemma solo!

2010-04-22 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0