Love love love,,,,

mina barn älskar djur.

Vega gosar en stund med Thelma innan läggdags,,min katt som hon
säger.

Allt är "mitt" just nu ,,,även mamma,,min mamma ,,,min mamma.

Lite "mammig" just och vill gärna ha koll vart mamma är och gör
så jag inte försvinner i siktet, 2 stycken ledsna morgon lämningar.

Vega jätte pigg o glad på väg till sitt "nya" dagis som hon säger och
säger   mamma jobba och vega dagis,,inte ledsen vinka.

Men när mamma sedan skall hasta vidare till tåget så är avskedet
lite jobbigt i allafall ,,,vill helst inte släppa taget om mamma.
Så duktig min lilla tjej som är så duktig på nya dagiset alldelse
själv utan mamma o pappa,,,,sedan när man kommer till dagiset
så hör man ett jättevrål

--MAMMA MAMMA och ser överlycklig ut .
så får man den största kramen och en snorig puss och halva sandlådan
över sig.

Denna stund är en av den bästa stund en mamma och pappa
kan uppleva,lyckan att få se en,,lyckan att saknaden är över,lyckan
att ha sin mamma eller pappa nära så nära.

Tänk att man kan sakna varandra så mycket efter en sådan kort
tid sedan man sågs det är som man aldrig får nog av varandra,,att
få ha barn är GRÄNSLÖS KÄRLEK som knappt går att beskriva
den tar aldrig slut och när man inte tror man inte kan älska någon mycket
mera så bara fylls den på mer o mer och det bästa att den aldrig tar slut.




                       LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0