Vår OTROLIGT fina,,,,

söta bästa kille har nu blivit 6år.

                         HIPP HIPP HURRA





 

Du ser aldrig något hinder i någonting det är en fin egenskap var rädd
om den.

Med din starka vilja klarar du alla hinder och du kan bestiga vilket
högt berg du vill.

Du KAN och du VILL och du är NYFIKEN på livet ibland skulle jag även
tro att du skulle kunna bli statsminster,,,fniss.

Vi ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET DU ÄR VÅRAN JUVEL KRAM MAMMA,PAPPA
,VEGA o THELMA.

I går när du skulle gå och sova din sista natt som 5 år sade du:

--Mamma kommer ni med frukost på sängen och paket!?
och Thelma måste också vara med.

( sötnos klart vi kommer med paket o frukost och självklart
skall Thelma din 5 års present vara med o fira .)

Kommentarer
Postat av: D & E

Men GRATTIS! Vilken stor (?) och fin kille vi ser på bilderna! Hoppas födelsedagen blir fantastisk, med både paket och familjeuppvaktning, inte att förglömma med Thelma. D & E

2009-10-07 @ 22:18:28
Postat av: Moster och Felix

Hej..och grattis!!

Felix har tjatat hela dan idag, -ska vi åka och ge Elliot paket snaaart...

Varje gång har jag svarat att vi ska göra det på lördag! Han längtar efter er alla.

Stort GRATTIS mosters "lill" prins

Puss och kram från oss i Örbyhus

2009-10-07 @ 23:20:06
Postat av: erika

Vilken sötnos med glimten i ögat !!! Stort grattis från oss på 6 års dagen. Jättefina bilder, en riktig modell !!

kramar erika

2009-10-08 @ 17:52:53
Postat av: Martina

Grattis Elliot på din stora dag!

Hoppas jag blir bättre till på lördag så vi kan komma på kalas:)

Men jag är hemma imorn med så jag hoppas jag hinner kurera mig.. Puss o kram

2009-10-08 @ 20:04:52
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0