Hemuppgift,,,

i dag hade Elliot en hemuppgift med sig.

Den skulle vi göra tillsammans där han fick
rita i föremål i bokhyllan där man lär sig
bakom,framför,brevid,över,under osv.
För att sedan också hitta på egna föremål
att rita in och ställa på plats i bokhyllan.

Elliot var riktig glad över sin hemläxa sedan
övade han själv att ljuda o stava han tycker
det är jätteroligt =)


 

I kväll sa Elliot:
--Mamma lova inte skratta nu!?

__Nej sa jag

-- Jag är kär i Kajsa.

--Men vad sött jag skulle aldrig skratta åt
det, kärlek är det finaste som finns.
Var stolt att du berätta det för mamma o
sånt får du mer än gärna alltid berätta om.


( ´Min pojk börjar verkligen bli 6 år gammal, berättar
sådna saker som kär, hans tjej basiceller börjar blekna,,fniss
I morse när jag lämnade Elliot kom Kajsa förbi och visade en
jättefin teckning för Elliot och jag visste ingenting men
nu förstår jag lite mera,,,fniss,,,min söta gullunge.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0