Friday,,,,

gillar fredagar lite extra.
I dag sken solen så vackert och man kunde
njuta av doften höst.

 

   

Det var så skönt på framsidan i dag så barnen ville äta utomhus de
är ju bäst att passa på dessa ljuvliga dagar.


Själv hann jag också med en långpromenaden och jag tog djupa
andetag för det luktade så gott,HÖST, avslutade min prommis
på en ny inredningsbutik här i bygden där de har den röda tapten
jag har spanat på till sovrummet, tro det blir den, därefter tog jag 
hempizza till allas glädje i familjen. 

Thelma jagade in en skogsmus i dag och en utanför,,,,jag höll
på dö,,,kommer ALDRIG vänja mig
med skogsmöss,,,fyyfyfyfyyfyfyyyyyyyyyy,,,vi brukar ha
fönstret öppet för henne så hon kan springa ut o in men det
är slut på det nu.

Men fönsterena på undervåningen fick sig en omgång och en del
höstiga blommor fick ta plats på framsidan och i morgon är det
dags för släktkalas för att fira Elliot.

 
                            NY ÅRSTID DÄR MED NYTT BLOMSTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0