Flamingo hänge,,,

Yes fr.o.m börjar våran helg i allafall min
och barnens =)



Varför är inte alla veckor 4 arbetsdagar med
3 dagar helg !?

Piggade upp dagen med mitt flamingo hänge i
örat lysande rosa och de kunde ju behövas.


Morgonen började fruktansvärt tåget var fast fel
på bromsarna och vi satt nästan 3 timmar
fast,,,suck,,,gick upp kl 6 för att stressa upp barn
och klä på ,,klä på och klä på,,,burr as kall morgon
för att sedan skrapa rutor,,,burr igen,,,oj ngn
behövde kisa,,,in,,,och ut in i bilen och i väg.
Lämna skolan och dagis för att sedan tvärnits
parkera rusa upp på tågperrrongen för att ha
30 sek innan tåget kommer sätta mig och efter
5 min färd helt still,,,tåget gick 8.05 och kl
10.39 kklev jag av i Uppsala,,,SUCK,,,nu har jag
pendlat 1 och halvt år men detta tog priset.

 

Ja nu är "nästan" tågresan glömd för solen skiner och nu skall vi laga
kvällsmat och mysa.

Kommentarer
Postat av: Malin

faktum är att jag har tre arbetsdagar och fyra dagars helg hehe det du ;o)



glömde säga på salongen att du var ursnygg i din nya bob frilla - helt din stil!

2009-10-02 @ 22:39:09
URL: http://rodgrind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0