En semsterdag,,,,

Ja i dag har jag en semsterdag med barnen.
Bestämde mig att ta 2-3 dagar extra ledigt i månaden
för att hinna i kapp saker och ting.

Vi går ju skiftbyte här hemma så vi är i stort sett
själv med barnen när man är hemma och vi ses
ej i veckorna jag & min man,,,trist.

Men så är vardagen och livet men för att höja
upp vardagen så ta ngr semsterdagar att se
framemot.

Alltför en semsterdag i vardagen handlar om
att tvätta 6st maskiner och städa osv.
Så får vi vara tillsammans hela familjen innan
M åker och jobbar. =)

Trots ruskväder så är det ju alltid kul att få vara
utomhus och leka.
Vega åker gärna rutchkanan baklänges lite mera
spännande.

Mitt Charmtroll:


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0