Ajajajajajjaa

ja nu var man vaccinerad mot svin influesan,känns som det är på film
när man ser dessa hundra tals människor stå i kö för vaccin.

I onsdags var det kaos i Knivsta på kvällen så vi fick ingen vaccin,jag gjorde
2st försök på torsdag på sysslo,,,kört,,,därefter så stod jag i kö kl 06.50 på
sysslo i går och fick sprutan kl 09.15,,,stel frusen o ömmad gick jag till jobbet.


de gick knappt att höja armen i går kväll och dessutom svårt att sova eftersom det
var min sovsida sprutan togs,,men i dag är den bara öm och känns lite bättre.
M o Elliot är nu i kön sedan kl 07.45 och fortfarande inte kommit hem men det
har i allafall en nummerlapp,,,jag tycker systemet är ur uselt de borde göra
dessa vacciner på skolor o dagis på plats så många barn så fort som möjligt får
sitt vaccin.

Kommentarer
Postat av: christine

ja å syrran stod oxå i en lång kö, men det är väldigt skönt att det är gjort! smärtan i armen har hållt i sig länge nu...

2009-11-07 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0