Morsdag,,,,

vilken dag.

Underbart väder och en ljuvlig värme och mina energidepåer är i fyllda.

Helgens väder var min räddning jag var helt tömt på energi efter våran
otroligt lyckade 5 års jubelium på salongen.

Som småbarns mamma finns nästan inga lugna stunder och det är fart
och fläkt hela tiden,men jag beundrar dem vilken energi de har!?

Jag har inte blivit uppvaktad av några rosor i dag istället skall jag få fylla
på mina blomlådor o krukor vilket inte blev av i dag,vi har hunnit med
hästensdag,köpt fotbollskor,ätit och myst hos pappa o Bibbi men snart så,,,
,,,fniss,,,ja många saker som man snart ska,,,(barnens hyllor
kom inte upp denna helg heller ,,fniss,,)men det är väl det som är
charmen att var just mamma,,,man får så mycket annat att tänka på
att man hinner inte allt,,,,men jag har gått och smålett i dag ändå för
tanke att bara få vara mamma.

Ha två underbara och energifulla barn som är friska och glad
som jag älskar mest i hela världen även om de tömmer mig
på energi varje dag så fylls den på efter en natt sömn och man
längtar redan efter dem,,,de e som man aldrig får nog även om det
finns trotsålder och tjat o knat i från mig varje dag så behöver
jag bara snusa och ge dem en gonattpuss när dem sover och jag
glömmer alla energitjuvar.

Men denna bild i kvällfyller jag på min energi med myggen(galet
mycket mygg!?) en fruktte massa marabou o godis med tidningar
som jag inte ens har hunnit öppnat de senaste veckorna och lägger
fossingarna på stolen,och min man lägger barnen, jag pustar ut visst
jag hade en halvtimme att stressa ner för att köpa blommor till blomlådorna
som ekar,,men jag valde denna stund som var mer värd än vilken
blomma i världen just i detta tillfälle.




Grattis alla härliga och underbara mammor på morsdag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0