En drill i pottan,,,,

Ja i dag hände det precis innan kvällsbadet.
Det kom en drill i pottan, på denna potta hon
sitter men inget kiss vill komma men idag
så bara kom det.

Vega säger : --Vega kissa pottan.
Mamma säger: -skall Vega kissa pottan i morgon med!?
Vega svarar: Vega kissa pottan.

Här är bilder i från kvällsbadet får står inte vart all deras
energi kommer i från ibland!?

Mina ljuvliga badbusar:
  
  



Elliot säger: mamma mamma Vega har tuttar!? (han skrattar)
Mamma säger: Har inte du det också!?
Elliot säger: NEHE det har bara tjejer.

Elliot säger: Vega har små tuttar och mamma har stora.

Jag tänkte i mitt stilla sinne undrar vad han frågar om ett år
eller flera, man kan aldrig förbereda sig på sina barns
spotana frågor och funderingar.
Men min kille har koll på att tuttar är något tjejer har,,,fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0