Blond again,,,

då var det dags att få ordning på utväxten.



Jag önskade mig en ny garderob,,som det alltid känns när man skall på
festligheter,,,imorgon har vi 5års jubelium,,,det skall bli så kul =)

Men ingen ny garderob men lite fräsch färg i håret och allt känns mycket
roligare till en fest.

Morgondagen börjar med en frukostbuffe hemma hos min käre kollega
så är så söt och inbjuder med det,sedan skall vi handla och Ikea och
massa fix innan,sedan blir det ombyte och catwalks frisyr med blommor
i,,,ja ja ja det skall väl synas vilka som har festen,,,,hihihii

Sedan blir det öppet hus från kl 16 med massa bra rabatter shyjsst musik
och Lina med klädmärket pudel kommer att ha utförsäljning och vara där
själv och jag skall försöka hinna med att fota så mycket jag kan!!!

Det skall bli så himla trevliigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Wow, grattis! Fem år! Jag kommer ihåg när ni höll på och renoverade lokalen. Bilder från den festen måste man ju få se.



Kram

2009-05-31 @ 23:49:09
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0