Vegas 2 års dag,,,,

Nu är hon 2 år våran sessa och denna morgonpigga tjej kan inte räkna
med frukost på sängen.

Utan killarna i huset fick sova ut och sedan åt vi en sen frukost tillsammans
innan pappa var tvungen att arbeta.

En väldigt överumplad tjej som blev jätteglad över vår sång,presenter
och att hon fick blåsa ut ljusen( vilket hon gärna gör när ljusen är tända
annars då hon dock inte får blåsa)

Hon sjöng med och thjooa med armar och var så glad men jag tror hon
vart överaskad av allt som det innebär att fylla år,,,,,så nu när släkt kommer
för att henne fira så vet hon ,,,hur paketöppning funkar,tårtljusen skall
blåsas ut och paketen är till henne.



  



  



   



  Åh en egen teletubbie LALAA som sjunger,,,jippie

Kolla in,,jag har fått en pippi dräkt,,,nu kan jag vara pippi på riktigt

   

Pippi&Turtels,,,nu kan jag oxå klä ut mig,brosan :)

Jag fick en underbart teletubbies som trallar och sjunger och har en tve
på magen och Pippikläder och massa roliga och nya böcker bla den
tredje Benny boken som jag inte hade.

Min käre pappa jobbade så vi skall ha släktkalas i helgen och nästa helg
skall jag få lite kompis kalas helgen därpå,,,så nu skall det firas.

  

Har ni sett en sådan söt Pippi!!??






                                             #######################


På eftermiddagen kom Vendela och Rasmus förbi och jag fick en super
söt docka som hade rosa fina kläder,,,TUSEN TACK

Få man vara så här söt!?

   



Tjejerna hade mysigt och drog runt på varsin dockvagn,lekte med leran
och hade fruktstund och busa i vegas säng medans killarna spelade tv-
spelade tills deras ögon var fyrkantiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0