The pinkroom,,,



   

I helgen vart Vegas tak färdigt målat och lite hann målas på väggen av den
otroligt ROSA färgen.

Nu står det lite still Vega var hemma från dagiset i dag för hon var hängig
igår med jobbig hosta och snuva,,,det kommer ju alltid saker emellan och
kommande lördag skall M på bröllop men ,,,hoppas,,,hoppas ,,,hoppas vi
hinner mycket ändå denna helg,,,så kanske med lite tur kan hon bo i sitt
rum till påsk,,,även om det inte känns så just nu,,,men man vet aldrig.

Jag är lite orolig att den rosa färgen känns rosa lila men jag tror jag förvillar
mig just nu med all lila färg omkring,,men vi har bestämt att ha en vit vägg
där fönstret är så det inte blir för mörkt och så får vi satsa på mycket
belysning.

Kommentarer
Postat av: D & E

Det blir säkert jätte snyggt. Jag gjorde faktiskt precis vad du skrev, köpte en väldigt rosa färg till Elises rum, som blev alldeles för rosa tyckte jag när den väl kom upp på väggen. Men jag tonade ner den med en ljusare rosa färg och målade vitt runt fönstret och elementet. Det gjorde hela skillnaden.

Men jag tror att det säkert bli bra i Vegas rum, ni har ju köpt en så snygg fondvägg dessutom som bryter det rosa. Måla på!

2009-03-31 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0