Earth hour och sommartid,,,,

massor av tända ljus spelade killarna fotbollspelet och
Vega sov och jag började måla tavlor i halv mörkret och
kunde inte sluta så båda blev färdiga
.
Så nu är Vendelas och Tyras tavlor färdiga tills deras
födelsedagar framöver.



  



Jag tror Elliot vann över pappa men det var en tuff match.

Earth Hour var/är årets bästa ide men vi såg dock att fler grannar inte
släckte ner,,så synd tycker jag för jag tror inte någon kan ha missat det.
                                  
Detta borde man göra minst en gång i månaden att ha en liten Earth
Hour och ta och spela lite sällskaps spel i stället.

                            EARTH HOUR ÅR 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0