Prylboden,,,,,

på vägen hem efter att ha lämnat killarna på fotbollen.

Så passade jag på att stanna vid samhällets prylbod
deras öppentider passar aldrig mig annars.

Massa gamla saker porslin,böcker,möbler och en
del massa skrot.

Jag fyndade några barnböcker där i bland annat Mickey
och Molle som är Vegas favorit film.

Och denna söta underbara bänk som behöver en liten
uppfräcshning men jag gillade att den var sliten och
operfekt.

Denna fick jag var 150kr vilket fynd!!!



Jag fortsätter att fynda jag har är mer än miljövänlig nu,,,fniss.

  

En kjol och en klänning och en regnjacka till Vega på tradera och sammanlagt
har jag betalat 105kr med frakt, är inte detta otroligt!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit vilken FIIIIIIN bänk du har fyndat!!! Tänk lite färg på den där & en varm sol & ett glas rosé! Du kan du Malin. Kram Cilla

2009-06-16 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0