Sommar sommar sommar,,,,,

det bästa med sommarlov är att man är alltid utomhus
för det mesta.

Nu önskas badväder men det är ju bra att det inte
regnar i allafall även om det nu ryktas regn i morgon
om man nu kan lita på väderleksrapporter

Här kommer dagens eftermiddagsfoton med mina juveler:



   

   

  



   

 

   

 

Jag kände mig inte utvilad efter denna helg själv med barnen när det var
dags att gå och jobba i morse,men att komma hem efter man saknat dem
så och umgås i "lagom" dos,leka leka leka,spela boll med dem,klättra i
klätterställningen,gunga,bygga sandkakor och bara vara tillsammans då
njuter jag som bäst som mamma och man inser att man är världens lyckligaste
som har en sådan fin familj och gosigaste barn och allt annat är ingenting
om man jämför.

Kommentarer
Postat av: Therese

Elliot e så jäkla coooool, Vegas hår vill jag haaaaaaaaaaa och du e supersnygg!!!!! Puss från Therese och Ella

2009-07-27 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0