Saltkråkan,,,,

så somrig med tjorven och Skrållan.

Nu tycker jag det var dags att låta saltkråkan
komma in i Vegas videovärld,hon älskar Lotta
på Bråkmakargatan och jag tycker hon blir
lite väl mycket Lotta,,så jag vill gärna att hon
kan se lite mer skärgård och andra roliga
påhitt som händer där.

Det är så kul att hon gillar Astrid Lindgrens filmer
det gör Elliot också men inte när han var 2 år det
hade han inte tid med möjligtvis pippi.

Själv är Astrid Lindgren en av de människor jag
beundrar mest,tänk att ha all den fantasin och
få ihop alla dessa underbara sagor,Tusen tack
för det.

 

Kommentarer
Postat av: D & E

2009-07-28 @ 23:27:39
Postat av: D & E

saltkråkan ja, vilken underbar serie. Man blir lycklig ända in i hjärtegropen när man ser den. Elise har ock inte riktigt fastnat för den än, ingen favorit så att säga. Imorgon åker vi med Alice och hennes föräldrar till Junibacken. Får se hur det blir, anar att tjejerna kanske är lite för små än, det är så mycket av både Elsa Beskow och Astrid Lindgren som Elise iaf inte har upptäckt. Men Pippi show gör väl vem som helst glad.

2009-07-28 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0