En dag på jobbet,,,

att få jobba med människor är det roligaste
som finns man möter massor av olika människor
olika åldrar olika hår,,,ja varje dag är en
utmaning de är ju inte bara klippa hår.

Nej varje dag är inte den andre lik även om
jag klipper hår varje dag.

Varje dag får jag prata om ditt o datt och massor
av olika råd om olika saker,,katter,hundar,inredning
kläder,smink,barn,skolor,vin,matsällen,resor
tips tips tips och allt detta på arbetstid ,,,,
,,Kan man ha bättre jobb!!??

Här är foton i från en av mina minsta kund och favvo
Alice som är kompis med Vega och hennes
lockar åker av och hon får en "lotta" på bråkmakargatan
frisyr den lille sötnosen.

  
 

Alice du vart så fin i dina nya frisyr och hoppas du trivs,,,Vega
tittar numera på Lotta på Bråkmakargatan med STORA ögon.

Kommentarer
Postat av: christine & alice

du är verkligen den bästa frisör man kan ha! vi är så glada och nöjda varje gång vi varit hos dig, hela vår familj går ju hos dig! alice leker frisör malin VARJE dag ska du veta!

2009-07-08 @ 11:52:06
Postat av: Anonym

Det känns alltid lika bra att komma till dig o bli klippt! Inte bara klippt, utan ompysslad. Hela miljön är trevlig, dina kollegor men i allra högsta grad du!Jag är alltid så nöjd när jag går därifrån och jag försöker göra mycket reklam för er!Fortsätt o njut av sköna sommardagar.

Kram Mia på öppnis

2009-07-08 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0