Världens bästa mamma,,,

som fyller år i dag,ett jätte grattis till dig käre mor


DU har ett hjärta av GULD det finaste guld som du delar med nära och kära,
tänk om alla var som dig den stora omtänksamhet du har för alla och den
tid och värme du delar med dig av,,,då skulle inga krig i världen finnas.

Du har något UNIKT som ingen annan har ,du är en förebild för mig,mina
barn och min man hur man är mot andra människor Hur man delar med
sig och tar det minsta själv,att vara så levnadsglad,det borde flera prova.

En sådan fin personlighet kan man aldrig betala för att få utan det är
personligheten som gör att hjärtat ditt blir utav guld och det är mer
värdefullt än vad du anar,vad STOLT för det och det kan ingen ta i från
dig.

Din omtanke betyder mest för vår familj och du finns alltid i våra hjärtan för
vi ÄLSKAR dig så/////// Din dotter me Familj

  
  

Massor av gott paj,morotskakka och Tårta och glass,,,TUSEN TACK

Kommentarer
Postat av: christine

ja dessa mammor är underbara! din mamma verkar ju så mysig de lilla man träffat henne.

vi gick oxå på lagga, hoppas eliott kommer att trivas. vi har faktiskt pausat denna terminen.. de små hästarna är ju så söta, vänta bara tills han får rida våra stroorra hästar! jag har faktiskt aldrig tagit med mig kameran dit och det ångrar jag nu...annars så hade jag säkert visat..kram!

2009-01-11 @ 22:01:21
Postat av: D & E

Men vilket sammanträffande, min mamma fyller också år idag. Hi hi! /D

2009-01-11 @ 23:22:15
Postat av: Martina

Ja vad skulle vi göra utan våra mammor:) Dom är bäst helt enkelt.

Ett stort grattis till dig Ylva, hoppas du ser detta. Säger som Malin, du har en speciell personlighet och ditt leende värmer:)

Kram o grattis från Fam Hartman

2009-01-12 @ 19:36:48
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Martina

Ja vad skulle vi göra utan våra mammor:) Dom är bäst helt enkelt.

Ett stort grattis till dig Ylva, hoppas du ser detta. Säger som Malin, du har en speciell personlighet och ditt leende värmer:)

Kram o grattis från Fam Hartman

2009-01-12 @ 19:37:08
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Ylva

Oj oj vilka vackra ord - jag blir riktigt rörd!!!

Till och med så att tårarna kommer fram - det får de inte för nu skall jag åka iväg och jobba och då måste jag vara riktigt glad igen.

Tusen tack för alla vackra ord - och jag säger bara det - vi måste vara ännu mer rädda om varandra - vi har det så bra - om du är missnöjd - tänk då på vilket elände alla människor går igenom i Gaza och på andra oroliga ställen i världen!!

Njut av dagen - nä nu får jag sluta innan jag blöir töntig!!!

Kram hela fam Seiler och tack snälla fam Hartman för hälsningen och vackra julkorten + bröllopskorten - vi måste bara komma i väg till Bälinge nu och hälsa på er - vi måste höras!!

Mamsen med det speciella leendet - tack för det

2009-01-13 @ 12:33:31
Postat av: Ylva

2009-01-14 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0