Simskolan,,,

har hunnit börjat igen,

Så efter nästan 2 timmars badande på Fyrishov
jag och Elliot .Tyckte vi att vi var värda Mc donalds
i dag valde Elliot hamburgare med ketschup på
han tar ALLTID annars kycklingbitar,han åt som
en häst
--mamma jag gillar hamburgare med ketschup.

Så han åt en till han var vrålhungrig efter allt badande
sedan var han i lekrummet för sig själv,,,inga barn
där vi var där efter kl20,30.

Det var första gången hann var på Mcdonalds i klädd
i pyjamas,,,hahahahaa



Ljuvliga barn alldelse rödögt efter allt klorvatten och jag brukar vara en sådan
tråkig mamma som ej är ombytt och står och tittar på,men idag tänkte nu
skall vi verkligen bada av och det gjorde vi.
Tyckte den nya simtiden var väldigt sen på en fredag men efter skolan så
fick vi tillgång till undervisningbassängen 32grader lite bättre än stora
vanliga,,,för jag fryser så i badhus,,,så vi öva lite extra efter simningen idag.

Att vara en familj e det bästa som finns men att få sin egentid 2 och 2 ,,,bara
jag & Elliot ,,,är så himla mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0