Vardagsflätan,,,

jag har då upsatt hår jämnt.
 Trivs inte i utsläpt hår det måste alltid vara uppsatt
men jag variera håret med två lösa flätor i dag,,,det
gillar jag mycket.

Man blir lite less att se likadan inte likt mig kanske dags
för en förändring.

Samtidigt som det är skönt att vara lite bekväm jag får minst
utväxt när jag är blond och jag gillar ju min grymma hårtofs,,,hahahah

Vad säger ni kommer ni att göra någon vårförändring med håret!?



  

Me and my trotsiga love,,,,




Det är inte ofta jag är framför kamran jag föredrar att vara bakom men det
är ju kul att få till några kort med barnen,detta är efter maten i dag och Elliot
har halva ketschupen i ansiktet,,men ack så söt ändå!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesnygg!

2009-02-19 @ 21:36:25
URL: http://rodgrind.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej Snygging!

Jag tycker det är jättesnyggt med fläta. Såg en bild i en tidning på en tjej med långt hår, slarvig inbakad fläta.. Skitsnyggt var det..

Ser fram emot att bli ompysslad hos dig på måndag!

Kramis

2009-02-19 @ 22:20:54
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: christine & alice

det är ju såå snyggt med fläta, speciellt när man är blond. dags att börja spara kanske...

2009-02-19 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0